Sunday, November 11, 2018

Descargar La meva vida (Microclimes) [pdf] Anton Txékhov


Descargar PDF Leer en línea



En Missaïl té vint-i-cinc anys i ja l’han fet fora de la feina nou vegades. No suporta haver d’estar-se assegut en una habitació, aguantar amonestacions estúpides, copiar i competir amb una màquina d’escriure. El seu pare, l’únic arquitecte de la ciutat, que mai ha construït una sola casa decent, en canvi, considera que això és un treball intel•lectual. Però en Missaïl, també anomenat el Poca Cosa, menysprea aquesta feina i creu que ni tan sols serveix per justificar una vida ociosa i despreocupada. És per això que decideix no tornar a.
Ebooks Gratis La meva vida (Microclimes) pdf Libros en Formato Epub
libro La meva vida (Microclimes) gratis
libro La meva vida (Microclimes) pdf
Descargar La meva vida (Microclimes) PDF and EPUB

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.